klaramartinsson

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av klara martinsson - 20 januari 2012 23:52

Heysan alla babes !


Asså min dag blev mest bara sumpad, åkte aldrig iväg till Mathilda men de ordnar vi imorgon. O allt e bara piss of. Så orkar inte vill bara gåå o lägga mej glöma allt o alla en stund. Flytta, skaffa nya vänner. Allting börja om på nytt. Men sova kan jag inte för jag inte e alls trött, o inte får jag flytta asså blöööööööh ! Stack nyss från Linus o hans fjortissamtal så joinar där snart igen ändå när jag lungnat ner mej me musik. Gaaah e bara sååå sur -.- Nu ska jag lungna ner mej o ta det lungt. O börja skriva ett brev eller nått fint så jag får flytta, seriöst går mina föreldrar inte me på de rymer jag eller nått i den stilen !, är seriös ! Hoppas ni har en bättre kväll o så.

Godnatt !

            

Av klara martinsson - 20 januari 2012 14:54

Asså nu e jag fett sur o arg !

Först klickar mamma mej i telefon när jag snackar, sen när jag kommer hem så e hon fortfarande sur för att jag vill åka iväg. Min syster tar mina saker -.- så får damp på henne så hon säger till mamma. O mamma säger nej till att åka iväg. O jaa e allmänt sur ! Så nu ska jag playa musiken byta om och ta de lite lungt. Sen åker iväg till Mathilda ändå. Ska få i mej lite mat med annars kommer ingen orka med mej ! Jaaa det är de jag ska göra nu så får ni uppdatering när jag kan eller e på bättre humör i alla fall, ha det jätte bra o 1 bild som jag såg ut imorsee...

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards