klaramartinsson

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av klara martinsson - 18 januari 2012 20:53

Hejsan alla söta o fula o alla andra där ute. Jag gör detta snabbt !


Men jag stack iväg till Mc donalds för att äta så åt sen stack vi vidare till ungdomsbrandkåren och provade kläder o matrialkännedom. Sen nu har jag kommit hem det hände lite andra saker ochså men det behöver vi inte ta upp. Sen skulle jag åkta inlines hem dog liksom de var lerit, kladdigt, allting det rengnade och jag dog för de var en bil efter mej.... Nu ska jag lungna mej. Badade lite innan med, asså får lika mycket panik varje gång jag badar, tror de har nått med när jag var liten att jag nästan drunknade... Men nu ska jag ta de lungt, fortsätta läsa min bok va social i skype o äta lite glass. Godnatt alla !

http://maathildas.blogg.se/ - läs denna tjejens blogg, underbart, om hennes liv dagar vad hon tycker oså dagens haff !


  Bjuder på en gamal bild !

Av klara martinsson - 18 januari 2012 13:53

Yoo, whats up ?


Asså jag mår så himla dåligt....   , har sjukt ont i magen att de knappt finns !

Gick upp 1 minut över 8 o sprang runt i huset kom till skolan halv 9 men började 8 , fast dom hade inte börjat så jag kom in och va me på allt vi hade bild och skulle sätta ihop massa märken typ på ett stort papper, ganska kul faktiskt :) 

Sen hade vi svenska vi typ gjorde nånting om deckar sakeer ja de jag tog upp igår ?, lånade i alla fall en bok som jag läst så jag slapp läsa den, o började skriva om Lena Lilleste eller vad hon hete. Sen engelska å då orkade jag inte mer. Min mage gjorde såååå himla ont att jag trode jag skulle dö så jag ringde hem o sen gick jag hemåt. Men jag e glad över att jag bara har ont i magen o inte spyr som resten av min familj utom mamma. Såå himla äckligt att höra dom spy 24/7 :sssss, dör här lite.


Jag fick även en fråga om jag kunde skriva 5 saker som e negativit med att vara tjej, o de e klart så vi kör

1. Alla tjejer får ju mens , o mensvärk och allting det suger stort !

2. Vissa tjejer förväntas att bete sej som tjejer att man måste uppföra sej klä sej fint inte rapa ingenting, de e dåligt !

3. Tjejer får inte alltid bestäma lika mycket som killarna, o tjejernas röster blir inte så ofta hörda som killarnas...

4. väldigt många av oss tjejer vill inte visa sin kropp för man tror att man inte duger, för man e tjock för en finne, för en leverfläck typ allt sånt, killarna ser inte en om man inte viker ut sej heller ! Medans killar bara whatever o går ut.

5. Klär man sej inte som alla andra, har snygga skor, nyaste plaggen blir man en av dom som e i sidan, medans om du har de nyaste e du i mitten. O killarna bryr sej oftast bara om insidan på varandra !


Dessa är mina nackdelar med att vara tjej, och det finns andra saker med. Som vi tjejer bråkar mycket mer än killar !

Har ni andra förslag på vad ni vill att jag ska skriva om bara skriv de !

  Ingen bra bild, men ett vanligt vitt linne från JC, och en adidas kofta från stadium, o ett par bilabong mjukisbyxor från hawaii nånstans ?

O här bjuds det på andra bilder !         Haaa de toppen !

så hörs vi ikväll vid 8 om jag går ut annars innan !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards