klaramartinsson

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av klara martinsson - 25 juni 2012 23:26

Tjenaare folk, sitter och snackar skype med Hanna panna som är i USA utan mig :/ Och Tobias & Oscar nu

Träffade Jesper och David innan idag en sväng, och sen nu på kvällen för typ massor av timmar sedan träffade jag Nellie, Elin och Felicia. Sen nu kollade jag färdig på Hannah Montana. Och imorgon måste jag upp typ klockan jätte tidigt för att ta bussen vid kvart över 9 o måste sitta där i typ 3 kvar o dryga. Men nu ska jag fixa choklad o kanske lite glass. Puss

 

Gamaaal bild - o repris

Av klara martinsson - 25 juni 2012 12:08

goood morning!


Moronmoron snýggingar, ska ner o käka frulle eller lunch. Sen fixa mig lite sen dra ut nånstans. Å tro de eller ej men jag orkade inte städa igår heller, så får göra de ikväll/natt - imorgon. Var uppe till lite över 1 inatt tror jag, satt o skrattade åt allting. Snackade även med en kompis från Lidköping/lingonköping o hans granne som e min kompis bror. Men nu ska jag tittaa på vad jag ska klä mig i idag så ni får ha de niceee. Puss

 

Fett Awesome!

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards