klaramartinsson

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av klara martinsson - 15 juni 2012 18:56

Hejsan snyggingar, är hos mormor nu. Är på Date med hennes iPad, det går bra nu. Vi planerar lite mer om dom kommande 5 dagarna i Paris. Har humöret på topp, allt går som det ska! Vi ska snart sätta oss ner o käka hamburgare, jag mina systrar, lillebror o dom. Känner att Alla nördarsig ;$ jag med inpassen, Idun med iPhone, elsa med imacen o Astrid bänkad framför em med lillebror. Efter detta drar jag hem, packar d sista sedan slänger in resten av kläderna i garderoben, sen en dusch o sen sängen. Men nu ska jag dra, puss haj.

Av klara martinsson - 15 juni 2012 10:58

Sommarlov, äntligen!



Ye, älskar detta! Ingen skola, och får göra precis vad jag vill. Firar detta med att jag drar till Paris imorgon.

Negativt är ju att jag inte hinner bloggaa eller kan inte, men men jag kommer leva topp och slipper denna byhåla.

Så nu ska jag packa, packa, packa o sen röja upp. Det går bra nu! Men bloggar ikväll eller nått i den stilen!

Ha det fett, för det ska jag!

 

snabb loook

Presentation


Jag heter Klara Martinsson och lever ett galet liv i Svedala med mina vänner och min familj. Här får ni läsa om mina dagar tråkiga som roliga. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards